Γιατί ένα υγιές συκώτι είναι τόσο ζωτικής σημασίας;

Design:
fotograf Zielona Góra

Pozycjonowanie stron

Γιατί ένα υγιές συκώτι είναι τόσο ζωτικής σημασίας;

Prashanti de Jager - την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, 2012

Γιατί η υποστήριξη του ήπατος είναι τόσο ζωτικής σημασίας για την ευεξία

 Prashanti de Jager , 2012

 Όλοι γνωρίζουμε ότι το συκώτι είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό όργανο, που συνήθως θεωρείται το δεύτερο μετά με την καρδιά. Και όλοι γνωρίζουμε λίγα πράγματα για το συκώτι, αλλά ας επανεξετάσουμε γρήγορα μερικά από αυτά.

Τι είναι ένα υγιές συκώτι ;

• Αίμα: φιλτράρει και ρυθμίζει, τις προμήθειες του αίματος. Παίρνει τα ¾ του αίματος του από την πυλαία φλέβα που συνδέεται άμεσα με το ¼ του παχέος εντέρου και του αίματος από την καρδιά.

• Μεταβολισμός / Σύνθεση: Γίνετε σχεδόν όλη η σύνθεση της πρωτεΐνη και των αμινοξέων καθώς και ένα μεγάλο μέρος από υδατάνθρακες και λίπος όπως επίσης και παράγοντες του πεπτικού συστήματος όπως η χολή.

• Μεταβολισμός / Ανάλυση: Ορμόνες, φάρμακα, τοξίνες όλα αναλύονται από το συκώτι. Το συκώτι, μέσω των ενζύμων του  και των αντιοξειδωτικών, είναι το κλειδί για την υγιή λειτουργία των ορμονών και την αποτοξίνωση του σώματος, ειδικά με ότι που προέρχεται από το παχύ έντερο.

Υπάρχουν περισσότερες από αυτές τις τρεις κατηγορίες, φυσικά, αλλά πραγματικά, όπως θα δείτε, χρειάζομαι μόνο ένα από αυτά για να υποστηρίξω την άποψη μου ότι η υγεία του ήπατος είναι ζωτικής σημασίας.

Ένα Βραδύ / Τοξικό / Κορεσμένο συκώτι τι μπορεί να προκαλέσει

Ένα βραδύ και / ή κορεσμένο και / ή τοξικό συκώτι έχει την τάση να επηρεάζει όλες τις πτυχές του σώματος και του νου σας, όπως για παράδειγμα:

• Ορμόνες: Συνήθως, όταν οι άνθρωποι έχουν προβλήματα που σχετίζονται με ορμόνες   λαμβάνουν  βότανα ή κάποια μέτρα που αφορούν το αναπαραγωγικό σύστημα. Αλλά το συκώτι με έναν πολύ σημαντικό τρόπο ελέγχει την ποσότητα των ορμονών στο σώμα, έτσι ώστε να ελέγχει επίσης την αναπαραγωγή, τη σεξουαλικότητα, τις διαθέσεις και το κυκλοφοριακό στους ιστούς. Αν το συκώτι δεν μπορεί να επεξεργαστεί σωστά όλα αυτά οι επιπτώσεις είναι τεράστιες για τις ορμονικές ανισορροπίες.

• Γνωστική Λειτουργία: Ο εγκέφαλος μας λαμβάνει το 20% του οξυγόνου μας,  έτσι ένα βραδύ συκώτι θα περιορίσει το οξυγόνο στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος  νε μην μπορεί  να σκεφτεί καλά. Αυτό μπορεί επίσης να οδηγήσει σε προβλήματα διάθεσης και σύγχυση.

• Μάτια: Τα μάτια είναι πολύ συνδεδεμένα με την υγεία του ήπατος και είναι ο λόγος που βλέπετε κόκκινα μάτια μετά την λήψη αλκοόλ ή τα μάτια στους ανθρώπους με ίκτερο και με ηπατίτιδα. Η υποστήριξη της υγείας του ήπατος υποστηρίζει σίγουρα τα μάτια.

• Πέψη: Η μη σωστή λειτουργία του συκωτιού προκαλεί σχεδόν πάντα πεπτικά προβλήματα, ιδιαίτερα όσον αφορά το λίπος. Συχνά μία αργή συμφόρηση του ήπατος σημαίνει μία αργή συμφόρηση του παχέος εντέρου.

• Γήρανση: Μερικές παραδόσεις λένε ότι είμαστε η ηλικία του συκωτιού μας. Αυτό είναι ακριβώς ένας τρόπος για να πούμε ότι ένα υγιές ήπαρ βελτιστοποιεί τη μακροζωία ενώ ένα μη υγιές συκώτι τείνει να μικραίνει την μακροζωία μας.

• Ενέργεια / Κόπωση: Ένα βραδύ / τοξικό ήπαρ περιορίζει την τροφή που φτάνει στα κύτταρα καθώς και στα μιτοχόνδρια. Όσο καθαρότερο και πιο λειτουργικό ήπαρ έχετε τόσο περισσότερη ενέργεια θα έχετε φυσικά.

Όταν δείτε όλους τους τρόπους που εξυπηρετεί το συκώτι μας θα συνειδητοποιήσετε πόσο σημαντικό είναι να πάρετε τα βότανα για το συκώτι σας. Μπορείτε επίσης να συνειδητοποιήσετε  ότι ο Προμηθέας θα πρέπει να είχε προκαλέσει κάποια σοβαρή ενέργεια, στον εγκέφαλο, στο πεπτικό και στη γνωστική λειτουργία.

Ποια βότανα είναι κατάλληλα για το συκώτι

Συχνά τα βότανα για το συκώτι είναι πολύ πικρά, όπως τα πικρά χόρτα την άνοιξη, αλλά όχι πάντα. Μερικά από τα καλύτερα βότανα για το συκώτι περιλαμβάνουν το Katuki (Picrorhiza kurroa), το Bhumyamalaki (Phyllanthus) και το Punarnava (Boerhavia). Αυτά είναι τα βότανα που βρέθηκαν στα ORGANIC INDIA ,Liver Kindey, Turmeric, Neem, Triphala, Shatavari, Kalmegh (Andrographis), Atis (Aconitum heterophylum), Dandelion , Gentians, Milk Thistle , Bupleurum και Γλυκόριζα και μπορούν όλα να βοηθήσουν στη διατήρηση ενός υγιούς ήπατος.

Ένας από τους αγαπημένους μου τρόπους για την υποστήριξη της υγείας του ήπατος περιλαμβάνει την κατανάλωση μιας διατροφής που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες και πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, τρώγοντας νωρίς το πρωί. Τρώγοντας σούπες διευκολύνουμε την πέψη, και πηγαίνοντας για ύπνο γύρω στις 9 ή 10 επιτρέπουμε στο συκώτι, του οποίου η επεξεργασία κορυφώνετε μεταξύ έντεκα το βράδυ και τρεις, να λειτουργεί σε ομαλές συνθήκες , χωρίς να χρειάζεται να ασχοληθεί με άλλες διαταραχές

Σας ευχαριστούμε Prashanti

Powered By OpenCart
HerbTherapyHellas © 2017